Best Marketingi tiimil on juba mõnda aega meeltes mõlkunud mõte suunata valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Oleme tänulikud Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhile Kristel Martisele, kes julges oma kogemusega esimesena meie kõigi ette tulla.
Pole kahtlustki, et turunduse ja kommunikatsiooni inimesed töötavad ühes väga intensiivses valdkonnas (erinevatel andmetel järgneb see stressi ja pinge poolest kiirabitöötajate töö lähedale). Just nemad veavad eest või lükkavad tagant muutusi, innustavad meeskondi, kolleege ja kliente, surfavad arvandmete ookeanis, sätivad sõnumeid, suhtlevad avalikkusega ja heitlevad pidevate kriisidega. Kuid sel eesrindlikul rollil on ka oma varjukülg – neil inimestel on sageli raske mõelda iseendale ja küsida abi. Õigupoolest ei ole neil ilmselt aegagi selle kõige üle juurelda.
Niisiis alustame artiklite sarjaga, mis annab Eesti turundus- ja kommunikatsiooniinimestele hääle väljendamaks seda, mida nad on kogenud oma vaimse tervise ja heaolu teekonnal. Kõik lood on ääretult isiklikud ja siirad ning loodame, et selline jagamine aitab ennetada järgmisi läbipõlemisi, terveneda neil, kes end neis lugudes ära tunnevad ning tervikuna tugevdada kogu valdkonda.
Kui tahaksid meiega jagada ka oma lugu, anna endast julgelt märku:
[email protected].
Ootame innustavaid kogemusi ja soovime turundus-kommunikatsiooni kogukonnale jõudu ja nutikust enese hoidmiseks!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Inimene läheb kauplusesse ja see on tema jaoks sedavõrd rutiinne tegevus, et ta on lihtsalt autopiloodil, räägib Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin.
Igal inimesel on valida, kas ta jääb laupäeval koju ja vaatab 10 tundi oma lemmikseriaali või läheb mõnele matkarajale, nendib RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Triin Küttim.
3. veebruaril asus Arco Vara turundusjuhina tööle Annika Altmäe, kelle fookuseks on tugevdada kinnisvaraarendaja Arco Vara brändi, suurendada kliendirahulolu ning tõsta ettevõtte nähtavust kinnisvaraturul.
On oluline, et need, kes peavad asjadest teadma, kohe selle teadmise ka saaksid, arvab EOK kommunikatsioonijuht Merili Luuk, kes pävis äsja Eesti parima kommunikatsioonijuhi tiitli avaliku ja kolmanda sektori kategoorias.
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.