• 19.02.25, 10:12

Kristel Martis: paus on minu tööalase elu järgmine suur samm

Best Marketingi tiimil on juba mõnda aega meeltes mõlkunud mõte suunata valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Oleme tänulikud Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhile Kristel Martisele, kes julges oma kogemusega esimesena meie kõigi ette tulla.
Kristel Martis: paus on minu tööalase elu järgmine suur samm
  • Foto: Kalev Lilleorg
Pole kahtlustki, et turunduse ja kommunikatsiooni inimesed töötavad ühes väga intensiivses valdkonnas (erinevatel andmetel järgneb see stressi ja pinge poolest kiirabitöötajate töö lähedale). Just nemad veavad eest või lükkavad tagant muutusi, innustavad meeskondi, kolleege ja kliente, surfavad arvandmete ookeanis, sätivad sõnumeid, suhtlevad avalikkusega ja heitlevad pidevate kriisidega. Kuid sel eesrindlikul rollil on ka oma varjukülg – neil inimestel on sageli raske mõelda iseendale ja küsida abi. Õigupoolest ei ole neil ilmselt aegagi selle kõige üle juurelda.
Niisiis alustame artiklite sarjaga, mis annab Eesti turundus- ja kommunikatsiooniinimestele hääle väljendamaks seda, mida nad on kogenud oma vaimse tervise ja heaolu teekonnal. Kõik lood on ääretult isiklikud ja siirad ning loodame, et selline jagamine aitab ennetada järgmisi läbipõlemisi, terveneda neil, kes end neis lugudes ära tunnevad ning tervikuna tugevdada kogu valdkonda.
Kui tahaksid meiega jagada ka oma lugu, anna endast julgelt märku: [email protected].
Ootame innustavaid kogemusi ja soovime turundus-kommunikatsiooni kogukonnale jõudu ja nutikust enese hoidmiseks!

Seotud lood

Intervjuu
  • 08.01.25, 12:32
Liina Pärlin: rutiin tapab kliendi tähelepanu – isegi roosat infot ei märgata
Inimene läheb kauplusesse ja see on tema jaoks sedavõrd rutiinne tegevus, et ta on lihtsalt autopiloodil, räägib Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin.
Uudised
  • 06.12.24, 09:27
RMK kommunikatsiooni- ja turundusjuht: meie metsarajad konkureerivad Netflix’iga
Igal inimesel on valida, kas ta jääb laupäeval koju ja vaatab 10 tundi oma lemmikseriaali või läheb mõnele matkarajale, nendib RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Triin Küttim.
Uudised
  • 03.02.25, 10:40
Arco Vara sai uue turundusjuhi
3. veebruaril asus Arco Vara turundusjuhina tööle Annika Altmäe, kelle fookuseks on tugevdada kinnisvaraarendaja Arco Vara brändi, suurendada kliendirahulolu ning tõsta ettevõtte nähtavust kinnisvaraturul.
Uudised
  • 20.11.24, 12:12
EOK kommunikatsioonijuht: hämamisel on komme suureks mulliks minna
On oluline, et need, kes peavad asjadest teadma, kohe selle teadmise ka saaksid, arvab EOK kommunikatsioonijuht Merili Luuk, kes pävis äsja Eesti parima kommunikatsioonijuhi tiitli avaliku ja kolmanda sektori kategoorias.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 16:09
Julged turundajad võidavad rohkem, kuid loovus ja AI muudavad mängu
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele