• 30.01.12, 13:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Briti parimad lehereklaamid 2011

25. jaanuaril 2012 toimus Briti ajalehtede liidu NMA auhinnakonkursi ANNA Awards (Awards for National Newspapers Advertising) auhinnagala. Ekspertidest koosnev žürii valis välja 2011. aasta parimad ajalehereklaamid.Aasta kampaania tiitli (Campaign of the Year) pälvis agentuur Wieden + Kennedy Hondale tehtud reklaamide eest. Parim reklaam kategoorias Best Use of Newspaper läks British Airwaysi reklaamide eest agentuurile BBH.
Ekspertidest koosnev žürii valis välja 2011. aasta parimad ajalehereklaamid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele