Cannes'is eelmisel nädalal avatud maailma suurimal loovusfestivalil esindasid noortekonkursi Young Lions Print kategoorias Eestit kaks noort Kuldmuna võitjat.
Juba kuuekümnendat korda saavad Cannes´is kokku maailma turunduse, reklaami, kommunikatsioni, disaini ja infotehnoloogia tipud. Sel aastal on kohal 12 000 esindajat enam kui 90 riigist. Tänu selle aasta aprillis toimunud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu loovkonkursi „Kuldmuna“ noortekategooria võidule ja Suure Pesamuna auhinnale, said Piia Tammelo ja Liis Todesk võimaluse sõita Cannes'i osalema Cannes Lionsi noortekonkursil print kategoorias – Young Lions Print.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.