• 26.10.23, 11:15

Digiturundaja Facebookis reklaamimisest: üllatavalt halb klienditeenindus

00:00
  • Eget Velleste
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
Digiturundaja Facebookis reklaamimisest: üllatavalt halb klienditeenindus

Digiturunduse koolitaja Katrin Vilimaa-Otsing loodab, et Facebook suunab rohkem ressursse reklaamimuredega tegelemisse.
 
Facebook on viimasel ajal nii eraisikutes kui ettevõtetes palju meelehärmi põhjustanud – postitusi kustutatakse arusaamatutel põhjustel ja Meta kasutajatoega on raske ühendust saada.
 
"Olen päris üllatunud, kui halb saab olla ühe suure firma klienditeenindus," ütleb Vilimaa-Otsing.
 
Ta kirjeldas, et on Facebookis saanud enamasti turundustegevusega seonduvad probleemid lahendatud, kuid aega kulub selleks ootamatult palju.
 
Konkurendi Google'i juures pole turundaja Vilimaa-Otsing probleeme kogenud.
 
Intervjueeris Hando Sinisalu.
ZUMA Press/scanpix.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele