• 14.11.24, 14:52

Jõulureklaamide suunanäitaja tegi šokeeriva üleskutse

Igal aastal palavalt oodatud John Lewis’e jõulureklaam kutsub sel aastal inimesi üles mitte millelegi muule kui... ostlemisele.
John Lewis’e jõulureklaam 2024
  • John Lewis’e jõulureklaam 2024 Foto: Kuvatõmmis
John Lewis avaldas oma värske 2-minutilise jõulureklaami, kus jälgitakse oma õele viimasel hetkel kinki otsiva naise emotsionaalset teekonda.

Seotud lood

Uudised
  • 19.12.23, 11:49
Tartu Kaubamaja jõulukampaaniat veavad Gucci moeshow'l kõndinud kaksikud
Tartu Kaubamaja tänavune jõulukampaania lähtub mõttest: „Kingi pigem vähe, aga vali kink hästi“. Kampaanianägudeks on kaksikud Kaisa ja Triinu, kes on muuhulgas kõndinud ka Gucci moeshowl. Idee autorid Tartu Kaubamaja turunduse projektijuht Hebe Paas, loovagentuuri Tank loovjuht Villem Valme ja fotograaf Lilian Merila avavad jõulukampaania telgitaguseid.
Uudised
  • 16.11.23, 11:56
Telia tänavune jõulukampaania loob emotsiooni läbi digioskuste
Lisatud intervjuu Telia brändijuhiga
16. novembril jõuab avalikkuseni Telia tänavust jõulukampaaniat toetav emotsionaalne video, mis sündis koostöös agentuuriga Optimist Creative ja produktsiooniettevõttega Get Shot Films. Telia brändijuht Helena Hiis avab intervjuus kampaania tagamaid.
Uudised
  • 21.11.23, 16:24
Tallink Grupi brändijuht: tänavuse jõulukampaania loovidee sündis esimest korda majasisese tiimiga
Tallink Grupi brändijuht Kärt Vilti sõnul sündis tänavuse Tallink Silja Line’i jõulukampaania võiduidee alles peale n-ö ametliku tööprotsessi osa lõppu – saunas leili visates. Lisaks tõi ta välja, et iga grupiülene kampaania on täis üllatusi ja katsumusi, sest turud on oma olemuselt väga erinevad.
Uudised
  • 03.11.23, 13:04
Vaata esimesena: Coca-Cola jõulureklaam tähistab headust meis kõigis
Täna avalikustati Lapimaal Coca-Cola armastatud jõulukampaania, millest saab osa ka Eesti. Ühtlasi näidati esmakordselt selleaastast jõulureklaami “Maailm vajab rohkem jõuluvanasid”.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele