• 20.11.24, 08:58

20 aastat hiljem: Arco Vara kaubamärk särab uues kuues

Ettevõtte juhi sõnul oli rebrändingu otsuse ajendiks vajadus anda tõhusamalt edasi Arco Vara missiooni luua kvaliteetseid ja jätkusuutlikke kodusid.
Arco Vara juht Kristina Mustonen
  • Arco Vara juht Kristina Mustonen Foto: Arco Vara
Kinnisvaraarendaja Arco Vara juht Kristina Mustonen selgitas, et brändi uuendamine oli vajalik selleks, et viia arendaja visuaalne ja strateegiline identiteet kooskõlla ettevõtte arengu ja kasvavate ambitsioonidega. „Brändi muutmise eesmärk on tugevdada Arco Vara turupositsiooni ja mainet,“ ütles Mustonen. Ta usub, et värskendunud identiteet soodustab tugevamat klientide lojaalsust, toetab rahvusvahelist laienemist ja tugevdab Arco Vara positsiooni valitud tööandjana oma valdkonnas.

Seotud lood

Uudised
  • 09.10.24, 12:08
Turundusagentuur Partizanas võttis kasutusele uue kaubamärgi
Värske kaubamärk Newera Events kannab agentuuri jaoks uude ajastusse astumise tähendust, selgitas müügi- ja tegevjuht Margus Joa.
Uudised
  • 04.10.24, 09:22
Tallink Grupp tugevdas oma brändi uudse kaubamärgi kaitsega
Patendiamet valis septembrikuu kaubamärgiks ühe erilisemat tüüpi märgi, millest ettevõtjad enamasti kuulnud pole.
Uudised
  • 27.09.24, 12:09
Lõi õigused lukku: Taukar kaitses enda nime ja „tutske“ kaubamärgina
Eesti üks tuntumaid artiste Karl-Erik Taukar on astunud olulise sammu enda brändi tugevdamiseks ning kaitsnud kaubamärgina oma perekonnanime ja tunnusväljendi "tutske". Nende tähiste alt ei tohi nüüdsest keegi teine pakkuda artistide meelelahutusteenuseid ja rõivadisaini.
Uudised
  • 21.06.24, 13:15
Roppusi ja vihakõnet pole mõtet püüda kaubamärgina kaitsta
Euroopa Liidu loomevaraametid on värskelt kokku leppinud põhimõtetes, kuidas käsitleda moraalitunnet riivavaid kaubamärke. Selliseid väljendeid või kujundeid püütakse aeg-ajalt ka Eestis kaubamärgina kaitsta, ühtne praktika muudab Patendiameti otsused ettevõtjate jaoks ennustatavamaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele