NIMBY ehk “mitte minu tagaaeda” suhtumine on päris palju tagasi tõmmanud, rääkis hommikuprogrammis Eesti Energia turundusjuht Tiivi Püvi.
“Uuringutest selgub, et seitse inimest kümnest saab aru, et tuulepargid on vajalikud isegi, kui need tulevad nende tagaaeda,” lisas ta.
Muutusi pelgava seltskonna jaoks on kõige olulisem aga dialoogi algatamine, jagab Püvi Eesti Energia kogemust. “Meie oleme loonud ka virtuaalreaalsuse prillid, et inimene saaks reaalselt näha ja kogeda, mis see tähendab, kui see park siin on. Nende piirkondade inimestele, kuhu tahame parke ehitada, teeme aga ekskursioone teistesse parkidesse,” rääkis Püvi.
Lisaks tuleb intervjuus juttu sellest, mis toimus energiafirma brändiga energiahindade kallinedes. “Eesti Energiat mainiti eelmisel aastal iga päev meedias 40 korda,” tõi Püvi intervjuus näite, millega pidid turundajad toime tulema.
Intervjuus räägitakse veel, kuidas hinnata turunduse tulemuslikkust ja miks on oluline müüa toodet või teenust läbi kogemuse. Intervjuu viis läbi Hando Sinisalu.
Foto: Andras Kralla.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.