Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
- Bauhofi kauplustes üle Eesti võtavad novembrikuus kohad sisse siseekraanid-kätepuhastusjaamad. Samuti saab üle Eesti kõlama siseraadio, mis võimaldab reklaamkampaaniaid edaspidi siduda ka audioga.
Digiposter pakub ambient-reklaamilahendusi, raadiot kaubanduspindadel ning digitaalset välireklaami. Suurimateks koostööpartneriteks on Viru Keskus, Solaris, Selver, RIMI, Maxima, COOP, Kvartal, Eeden, Restate, Infortar ja paljud teised kinnisvaraomanikud üle Eesti. Käesoleva sügisega lisandub nende hulka Bauhof.
“Novembri lõpust algab koostöö Bauhofiga, kus katame ära 13 kauplust üle Eesti,“ sõnab Digiposter OÜ müügijuht Hardi Potter, kelle sõnul seatakse kauplustes üles kvaliteetsed siseekraaniformaadis reklaamekraanid. Mahult kõige suuremas, Lasnamäel asuvas Bauhofis, saab katvus olema suurem – seal on kaks sissepääsu ning mõlema juurde seatakse üles pilkupüüdev informatiivne ekraan.
Siseekraanid kombineeritud kätepuhastusjaamaga
Uued Bauhofi siseekraanid on kombineeritud kätepuhastusjaamaga, mis annab kaupluse külastajale lisaväärtuse. "Sügis on taaskord toonud suure viirushaiguste laine, hoogsalt levivad nii COVID, kõhuviirused kui gripp. Paljusid viirushaigusi on võimalik väga hõlpsalt vältida hoolitsedes oma käte puhtuse eest. Palume külastajatel kauplusesse sisenedes oma käed uutes desojaamades desinfitseerida," sõnas Bauhof Group OÜ müügi- ja turundusjuht Marge Kikas, kelle sõnul on uute kauplusesiseste kommunikatsioonikanalite loomiseks aeg küps. ”Pöörame siseraadio tootmises uue lehekülje, värskendame sisu ja vormi. Lisaks pakub meie uus koostööpartner Digiposter täiesti uue võimalusena võimalusi kombineerida kokku kauplusesisene ekraani- ja helireklaam. "
- Bauhofi kauplusteketti külastab iga kuu keskmiselt 369 148 inimest
Digiposter OÜ tegevjuht Priit Pedanik kinnitab, et ettevõte siseneb nüüdsest jõulisemalt audioreklaamide ja -programmi tootmise turule: "Me oleme juba pikalt tegelenud erinevate kaubanduskeskuste siseraadio programmidega. Nüüd võtame teema tõsisemalt käsile, toodame Bauhofile uut raadiot, valmistame heliklippe ja müüme kaupluste raadiotesse reklaami."
Esimene ehituskett, kus visuaalset reklaamkampaaniat saab siduda audioga
Bauhofi näol on tegu esimese ehitusketiga, kus on võimalik siduda reklaamkampaania visuaalse ning audioga. “Esmakordselt tekib ettevõtetel võimalus ehitusketis visuaalselt ekraanil enda sõnumi või kampaaniaga eetris olla. Lisaks võimaldab uudne lahendus kombineerida raadio ekraanidega. Sel moel jõuab edastatav sõnum läbi kahe erineva meediakanali külastajateni ning loob seeläbi täiusliku katvuse Eesti ühes suurimas ehitusketis,” sõnab Hardi Potter. Digipostri jaoks tähendab koostöö algus Bauhofiga ühtlasi seda, et ettevõte on jõudnud tegutsemisega Kuressaarde. Bauhofile lisaks saavad ekraanid üles ka sealses RIMIs ning Maximas. Nii ollakse Saaremaal esindatud mitmete kettide näol.
Bauhofil on 2024. aasta seisuga Eestis poode kokku 13. Tegu on ühe suurima ehitusmaterjae ning kodukaupu pakkuva jaeketiga, kes teenindab nii ettevõtteid kui jaekliente. Kauplusteketti külastab ühes kuus ca 369 148 klienti. Päevas külastab Bauhofi ketti ca 11 908 inimest.
külastab kogu ketti 11 908
Digiposter OÜ on mitmekülgseid teenuseid pakkuv meediaettevõte, mille peamised tegevusalad on ambient-reklaamlahendused, raadio kaubanduspindadel ning digitaalne välireklaam. Digiposter haldab üle 380ne digitaalse meediapinna ning tooteportfeli kuulub:
• 18 väli LED-ekraani
• üle 300 ekraani jaekettides (RIMI Eesti, Maxima, Selver, COOP, Bauhof)
• Ekraanid kaubanduskeskustes (Viru Keskus, Solaris, Kvartal, Eeden, Jewe, Veeriku, Rappeli, Zeppelin, Vironia, Rappeli, Luige, E-Kaubamaja)
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.