• 30.06.23, 11:23

Ekspert avab Eesti lemmikbrändide tagamaad

00:00
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
Ekspert avab Eesti lemmikbrändide tagamaad

Kuidas kujunevad Eesti lemmikbrändid ning miks tänavu osutus eestlaste lemmikuks YouTube, selgitas Kantar Emori uuringuekspert Katrin Männaste.

Männaste rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis lähemalt, et kui küsida vastajatelt ilma valikuvariantideta lemmikbrände, siis esile tõusevad traditsioonilised brändid, mida reklaamitakse. 

Katrin Männastega vestles Hando Sinisalu. 

Fotol YouTube'i logo. Foto autor: Zuma Press / Scanpix.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele