• 01.08.19, 09:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas oma sõnumit peoga edastada?

Seekordne saade "Eetris on turundusuudised" aitab selgitada, millal edastada sõnum sündmuse formaadis.
Vahel tasub pressiteate saatmise asemel hoopis sündmus korraldada.
  • Vahel tasub pressiteate saatmise asemel hoopis sündmus korraldada. Foto: Panthermedia
Saatest saab vastuse küsimustele, kas suvepäevad on üritusturundus, kuidas planeerida edukat üritust, millal pöörduda üritusturunduse agentuuri poole, kuidas kujuneb ürituse eelarve ja millal hakata üritust planeerima, milline peaks olema kutse ja mida teha, et üritus jääks meelde?
Saates on külas Eve Peeterson üritusturundusagentuurist Orangetime ja Tanel Lillepalu üritusturundusagentuurist Jolos.
Saatejuht on Uku Nurk.
Kuula saadet siit:
Vaata ka: Sponsorlus- ja üritusturunduse kogemusseminar

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele