Äripäeva raadio tänases hommikuprogrammis uuriti järgmise aasta trende. Saadet juhtisid Hando Sinisalu ja Rivo Sarapik.
Orkla Eesti turundusjuhi ning Passwordi esineja Annika Ojaga arutleti selle üle, kas tootja peaks suunama tarbijaid tervislikumaid valikuid tegema. Kuula intervjuud siit:
Panganduse maine langus on selle aasta üks märksõna turunduses. Sellest, kas pankade maine puhtaks pesemine toob tööd turundajaile, rääkis Passwordi žürii liige ja turundajate liidu juht Maarit Mäeveer:
Passwordi esineja ning Rekato juht ja omanik Andres Sirel rääkis, kui palju laste kinkide peale kulutatakse ning millised on selle aasta suurimad hitid. Intervjuud mänguasjade maaletoojaga saab kuulata siit:
Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020
NB! Soodushind kehtib 17. jaanuarini!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.