Võta tassike kohvi ja virguta koos reklaamiagentuuriga oma turundusmõtteid. Saad mõnusalt kange ülevaate teemadest, mis aitavad sul oma turunduseesmärke täita.
Alates homsest jõuab eetrisse raadiosaate "Turunduskohv La Ecwadoris" teine hooaeg! Saade hakkab olema Äripäeva raadios kord kuus kolmapäeviti kell 10 ehk kohe pärast hommikuprogrammi.
Kui kolmapäevad on kiired ja tööpäeva alguses pole mahti raadiot kuulata, siis kordussaade on eetris sama päeva pärastlõunal kell 14 ehk hilise kohvipausi paiku.
Kui aga töönädala sees kohe üldse ei õnnestu raadiot kuulata, või vastupidi, kuulasid, ja saade oli hoopistükkis nii huvitav, et tahaks veel kuulata, saab seda teha saatejärgsel laupäeval hommikul kell 9 ehk täpselt hommikukohvi kõrvale.
Aktiivse eluviisiga inimesed saavad saateid järelkuulata Äripäeva raadio podcast'ide keskkonnas täpselt siis, kui vaja – näiteks varahommikuse jooksuringi, tööle sõitmise või õhtuse jalutuskäigu ajal – ja täpselt nii palju kordi, kui soovi on.
Järelkuula ka esimese hooaja saateid:
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.