Smuutide ja supertoidusegude poolest tuntud Boost Yourself paistab silma ka eduka turundusega. Ettevõtte kaasasutaja Sven Nuum rääkis, kuidas nad oma e-poodi turundavad.
Tänases raadiosaates "Digiturunduse praktikum" oli külas supertoidusegude tootmisega tegeleva Boost Yourselfi kaasasutaja ja sotsiaalmeedia koolituste tegija Sven Nuum.
Saates räägiti ettevõtte käima saamisest, e-poe turundamisest, sisuloomest ning üldiselt Facebookis ja Instagramis turundamisest. Muuhulgas oli juttu sellest, kuidas Boost Yourself alustas müügiga e-kanalites ning hiljem laienes jaekaubandusse.
Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Järelkuula saadet siit:
"Digiturunduse praktikum" toob kuulajateni edukad, õpetlikud ja praktilised lood, kuidas digitaalse turundusega soovitud eesmärke saavutada. Saade on eetris Äripäeva raadios üks kord kuus.
Järelkuula eelmisi saateid siit.Seotud lood
Boost Yourselfi uued supertoidubatoonid on kiire ja käepärane vahepala tervislikkust ja mugavust hindavale inimesele. Kommenteerisid Boost Yourselfi turundusjuht Triinu Talviste ning La Ecwadori sisuturundustiimi ideekirjutaja Timo Tõnisson ja sisuturundustiimi juht Teele Hein.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.