• 02.06.20, 13:30

Kuidas kriisi ajal meediat tarbiti?

Saates "Eetris on turundusuudised" teeme väikese kokkuvõtte TV3 Grupi juhi, Signe Suure ja Õhtuleht kirjastuse juhi Erik Heinsaarega kriisiaegse meediatarbimise eripäradest.
TV3 Grupi juht Signe Suur, saatejuht Uku Nurk ja Õhtuleht kirjastuse juht Erik Heinsaar.
  • TV3 Grupi juht Signe Suur, saatejuht Uku Nurk ja Õhtuleht kirjastuse juht Erik Heinsaar. Foto: Äripäev
See, et meediat tarbitakse rohkem, on ilmselge, kuid milliseid kanaleid ja kuidas tarbiti, seda kuulete saatest. Saadet juhib Uku Nurk.
Kuula saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele