Kuidas tegutsevad noored ja ägedad brändid?
- Ampleri turundusjuht Ott Ilves (vasakul), saatejuht Uku Nurk ja Aegaon tegevjuht Rauno Kutti. Foto: Äripäev
Rääkisime saates Ampleri turundusjuhi Ott Ilvese ja Aegaon tegevjuhi Rauno Kuttiga sellest, kuidas nad on oma brändid üles ehitanud, mis on nende brändi peamisteks tõusumootoriteks ja kuidas nad nii head välja näevad.
Saadet "Eetris on turundusuudised" juhib Uku Nurk.
Kuula saadet siit:
Noored brändid löövad laineid
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.