Kuigi Eesti ettevõtted ja turundajad on tublid, ei ole Eesti praegusel tööjõuturul piisavalt digiturundajad. Seetõttu tuleb neid ise välja õpetada, ütles digiturunduse agentuuri Nobel Digital partner Kristiina Tukk.
- Kristiina Tukk näeb tööjõu nimel meeletut võitlust. Foto: Kertin Vasser
Nobel Digital teatas eile, et nende tütarfirma Nobel Tech OÜ, mis on digiturunduse täisteenust pakkub digitaalmeedia agentuur, investeeris ligikaudu pool miljonit eurot Saksamaa iduettevõttesse Excelsea, et luua koostöös ülemaailmne turundusplatvorm väikestele ja keskmistele ettevõtetele.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.