"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu influencer turunduse väljakutsetest ja telgitagustest. Saates on külas Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ja blogi „a mida Henry teeb?“ eestvedaja Henry Jakobson.
- Keit Ausner, Anni Rahula ja Henry Jakobson. Foto: Äripäev
Juttu tuleb ka influencer turunduse trendidest, tulemuste mõõtmisest kui ka erinevatest koostöövormidest. Saates saab vastused ka küsimustele: mis on hea tava koostöö tegemisel, kuidas üldse alustada koostööd influenceriga, milline on influenceri vastutus ning kuidas ettevõte saab ennast kaitsta, kui pakutud koostöövorm ei sobi.
Saadet juhib Keit Ausner.
Saadet toetab turundusagentuur
Must Uba.
Kuula saadet siit:
Influencer turunduse väljakutsed ja telgitagused
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.