"Eetris on turundusuudised" saade keskendub seekord tööandja brändingule ja värbamisturundusele. Sellel teemal arutlevad saates digitaalse värbamisagentuuri Level Up turundusjuht Kristian Eding ja LHV personalijuht Liisa Põldma.
Keit Ausner, Liisa Põldma ja Kristian Eding. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu sellest, kui suur töö on tööandja brändingu ülesehitamine ning kes sellega peaks ettevõttes tegelema. Kuidas ettevõte saab kvaliteetseid kandidaate ning kuidas töökuulutus muuta atraktiivseks. Mis asi on värbamise mängustamine?
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.