• 11.04.23, 17:52

Aasta turundustegu: Soome bänd pani Eesti laulu sisse

Soome bänd Teflon Brothers tegi kaveri laulust Eesti ("On My Mind"), mida tegelikult rahastas n-ö salaja Visit Estonia. See pälvis aga avaliku sektori turundusteo auhinna.
Aasta turundustegu 2022 avaliku sektori võitja Visit Estonia x Teflon Brothersi kampaania tiim. Visit Estonia meediajuht Kadri Gröön vasakult teine.
  • Aasta turundustegu 2022 avaliku sektori võitja Visit Estonia x Teflon Brothersi kampaania tiim. Visit Estonia meediajuht Kadri Gröön vasakult teine. Foto: Raul Mee
Kuidas selline idee tekkis ja kuidas mõõta laulu turunduslikku mõju, sellest rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis Visit Estonia meediajuhi Kadri Gröön.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele