• ST
  • 15.10.24, 20:27

Digitaalne välimeedia on tõusmas reklaamimaailma liidriks

Nelja aasta eest tehnoloogiaettevõttena alustanud Digiposter OÜ on vaid mõne aastaga kasvanud välja välimeediaettevõtteks, kelle digitaalne reklaampindade portfell üha kopsakamaks paisub ning arvestatavat konkurentsi pakub.
Üks Tallinna silmatorkavamaid LED-ekraane asub Solarise keskuse fassaadil. See vahetatakse lähiajal välja ning pilt saab olema veelgi teravam ning kvaliteetsem.
  • Üks Tallinna silmatorkavamaid LED-ekraane asub Solarise keskuse fassaadil. See vahetatakse lähiajal välja ning pilt saab olema veelgi teravam ning kvaliteetsem.
Kui 2023. aastal oli kogu meediaturg Eestis 105 miljonit eurot ning välimeedia osakaal 22%, siis digitaalne välimeedia ampsas sealt 35%, millest Digipostri osa sellest oli pea 10%.
Digiposter OÜ portfellis jagub tooteid ohtralt. Sinna mahuvad digiekraanide müük ning rent, ambient-reklaamlahendused ja digitaalne välireklaam. Kaubanduskeskustesse on paigutatud üle 70 digiekraani, jaekette katavad üle 300 digipostri ning kvaliteetseid ja silmatorkavaid LED väliekraane on üles seatud 17. Kiire kasv on olnud võimalik tänu tugevale tiimile, kus koos tegevjuht Priit Pedanikuga on pead kokku pannud Eesti digitaalse välimeedia visionäärid, kümmekond aastat tagasi Eestis alles lapsekingades olnud valdkonnale aluse pannud tegijad.

Fookus väli LED-ekraanidel

„Digipostri fookus on täna peamiselt linnatänavatel asuvatel LED-ekraanidel, mida aasta alguses veel 11 oli, kuid tänaseks juba 17 kogunenud,“ sõnab Priit Pedanik. Müügijuht Hardi Potter lisab, et kui Tallinn ja Tartu on LED-ekraanidega juba üsna hästi kaetud, siis nüüd liigutakse hoogsalt ka väljapoole. „Digiposter on Otepääl. Septembri alguses lansseerisime esimese LED-ekraani Raplas ning peatselt alustab tööd esimene LED-ekraan Kohtla-Järvel.”
See, et trüki- ja tele- ning raadioreklaam enam üksi ei kanna, on ammu selge. Üha suuremaid samme on tegemas välimeedia ning just selle digitaalne pool, mis on tõusmas välireklaami vaieldamatuks liidriks. „LED-ekraani reklaamipaigalduse kiirus on 30 sekundit, kuid kui palju võtab aega bänneri valmistamine, paigutamine? Seda ei anna võrrelda. Lisaks on digireklaamis võimalus sõnumit muuta, eemaldada, seda soovi korral vahetada või täiendada. Uued lahendused pakuvad klientidele paindlikkust ja võimalust oma kampaaniaid lihtsamini ning operatiivsemalt planeerida,“ selgitab Potter.
Kuidas aga LED-ekraanidele sätitav reklaam just sinu ettevõtte jaoks huvipakkuvat sihtgruppi tabab? Selle teeb Digiposter OÜ muidugi ise selgeks. „See ongi meie töö,“ ütleb tegevjuht Priit Pedanik. „Meie müügiosakond koosneb oma ala spetsialistidest, kes selgitavad kliendiga koostöös välja täpselt sinu ettevõtte jaoks sobilikud pinnad, aitavad luua sobiva klipi ning valida sobivad kuvamise kohad ja kuupäevad”
Digiposteri poolt pakutavat ambient-teenust võib kohata näiteks Viru Keskuses ning Solarise, Peetri ja Luige keskustes, kus digireklaamide kõrval on kohad leidnud näiteks sissepääsukleebised, väljapanekud, reklaamid eskalaatoritel jne. Ambient-lahenduse alla kuuluvab ka siseraadiod Viru Keskuses ning Luige Keskuses.
  • Digiposteri poolt pakutavat ambient-teenust võib kohata näiteks Viru Keskuses ning Solarise, Peetri ja Luige keskustes, kus digireklaamide kõrval on kohad leidnud näiteks sissepääsukleebised, väljapanekud, reklaamid eskalaatoritel jne. Ambient-lahenduse alla kuuluvab ka siseraadiod Viru Keskuses ning Luige Keskuses.

Üleriigiline katvus jaekettides! Reklaami kaupa või otsi töötajaid – rakendust jagub

Digipostri ekraanid leiab täna TOP4 Eesti jaekettidest. Ekraanipark katab Selveri, Rimi, Maxima ning Coopi kauplused, mis annab üleriigilise ja piiritute kasutusvõimalustega katvuse. Jaekettides nähtavatel reklaamidel võib lisaks oma sortimendi ning kampaaniate tutvustamisele kuvada näiteks ka erinevate kontsertide ja sündmuste reklaame, sest sageli müüakse just antud poekettide infolaudades pääsmeid ka erinevatele üritustele. Kasvavas trendis on ka digipostrite kasutamine esmatarbekaupade, teenuste ning laia sortimenti pakkuvate tarnijate poolt, sest kontakt on vahetu ning suur osa ostuotsustest tehakse just jaeketkaupluses kohapeal. Samuti aitab jaeketi ekraanilt nähtu tekitada seost mujalt meediast nähtud reklaamiga.

Sinu maja seinast LED-ekraanile tasuline rendipind? Ka nii saab.

Digiposter OÜ teeb tihedat koostööd kinnisvaraomanike ja -fondidega, sest suurarendajad mõistavad digiekraanide mõju hästi. „Nad võtavad meiega ühendust, kui mõni uus objekt on kerkimas ning võimalikule uuele digiekraanile sobilik sein tekkimas. Meie sätime sinna ekraani, neile tekib stabiilne rahavoog. Ekraani saab kinnisvaraarendaja ka ise suurepärase infoedastajana kasutada ning lõpuks võidavad kõik,“ ütleb Pedanik.
Sul on LED-ekraanile sobiv asukoht? Paku enda meelest LED-ekraanile sobiv asukoht välja ja Digiposter vaatab selle üle. Ehk on just see sobiv koht reklaamikandja paigaldamiseks.
  • Sul on LED-ekraanile sobiv asukoht? Paku enda meelest LED-ekraanile sobiv asukoht välja ja Digiposter vaatab selle üle. Ehk on just see sobiv koht reklaamikandja paigaldamiseks.
MIS ON DIGIPOSTER?
Digiposter OÜ on ambitsioonikas meediaettevõte, mille peamised tegevusalad on: digiekraanide müük ning rent, ambient-reklaamlahendused ning digitaalne välireklaam.
Digiposter haldab üle 380ne digitaalse meediapinna ning tooteportfeli kuulub:
17 väli LED-ekraani
297 ekraani jaekettides (RIMI Eesti, Maxima, Selver, COOP)
Ekraanid kaubanduskeskustes (Viru Keskus, Solaris, Kvartal, Eeden, Jewe, Veeriku, Rappeli, Zeppelin, Vironia)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele