• 09.10.24, 14:36

5 põhjust, miks turundajana Looker Studio kasutusele võtta

Oled turundaja ja puutud kokku tohutute andmekogustega? Loe, milliseid võimalusi pakub sellega toimetulemiseks Google’i tööriist Looker Studio.
Looker Studio tööriist
  • Looker Studio tööriist
Turunduses on vaieldamatult olulisel kohal andmete kogumine ja tõlgendamine. Andmete analüüsimine ja nende põhjal teadlike otsuste tegemine on muutunud aga üha keerukamaks. Lisaks võtab vajalike turundusandmete regulaarne koondamine raporteerimiseks rohkelt aega.
Siin tulebki mängu Looker Studio, mis on Google’i poolt pakutav tööriist automatiseeritud aruannete ja dashboard'ide loomiseks. Kuid millised on viis peamist kasutegurit, mida Looker Studio turundajatele pakub?
1. Mitme andmeallika integreerimine
Looker Studio võimaldab integreerida andmeid mitmest allikast – Google Analytics, Google Ads, Facebook, YouTube, Google Sheets ja paljud muud platvormid. Tänu sellele ei pea kulutama pidevalt aega turundusandmete erinevatest kanalitest kokku otsimisele, vaid kõik tulemused saab koondada ühte kohta kokku. Seeläbi saab võrrelda erinevate kanalite tulemusi reaalajas ja vaadata kogu turundusstrateegiat tervikpildina. Näiteks võib luua dashboard’i, mis koondab veebilehe liikluse andmed Google Analyticsist ning reklaamide tulemused ja kulutused Google Adsist ja Facebook Adsist. See võimaldab kiiresti ja mugavalt hinnata erinevate kanalite tulemuslikkust ning optimeerida turunduseelarvet vastavalt sellele.
2. Täielikult kohandatavad aruanded ja dashboard’id
Iga turunduskampaania või projekt on ainulaadne, mistõttu on Looker Studio üks suurimaid eeliseid kohandatavus. Turundajad saavad luua täpselt selliseid aruandeid ja dashboard’e, mis vastavad nende konkreetsetele eesmärkidele ja vajadustele. Graafikute, tabelite ja diagrammide paindlikkus muudab Looker Studio tööriistaks, mis suudab vastata nii lihtsatele ülevaatlikkuse vajadustele kui ka keerulistele analüütilistele väljakutsetele. Näiteks saab luua põhjaliku e-kaubanduse dashboard´i, mis keskendub toodete müügiandmetele, pakkudes reaalajas teavet müükide, laovarude ja reklaamikulude kohta. Eraldi saab välja tuua ka ainult need tooted, millel on madal varu, andes võimaluse reageerida kiiresti ja lisada vastava CTA reklaamikampaaniatele.
3. Automatiseeritud aruandlus ja reaalajas andmete värskendamine
Looker Studio võimaldab automatiseerida aruandlust ja reaalajas andmete värskendamist. Turundajad saavad seadistada oma raportid selliselt, et need uuenevad ilma käsitsi sekkumata. See tähendab, et turundustiim saab andmetest alati ajakohast infot ja säästab ka ressursse. Näiteks saab luua aruande, mis jälgib igapäevaselt veebilehe liiklust ja müügikonversioone erinevatest allikatest (nagu sotsiaalmeedia ja e-posti kampaaniad). Raport värskendab andmeid automaatselt iga päev, andes turundajatele ülevaate, millised allikad toovad kõige rohkem müüki. See võimaldab kohe märgata, kui mõni kanal hakkab vähem konversioone genereerima, ja kohandada vastavalt turundustegevusi.
4. Visuaalselt arusaadav andmete esitlus
Looker Studio muudab andmete tõlgendamise lihtsamaks, pakkudes mitmesuguseid visuaalseid lahendusi, nagu graafikud, tabelid ja diagrammid. Turundajad saavad keerulised andmekogumid muuta arusaadavaks ja visuaalselt köitvaks ülevaateks, mida on lihtne esitada nii tiimile kui juhtkonnale. Visuaalselt selged aruanded aitavad kiiremini ja efektiivsemalt tuvastada trendid ja otsustada, millised tegevused toovad parimaid tulemusi. Näiteks võib luua interaktiivse graafiku, mis näitab, kuidas eri kampaaniad on ajas arenenud ning kuidas eelarve ja kampaania tulemused on omavahel seotud.
5. Lihtne koostöö ja jagamine
Looker Studio abil loodud aruanded on kergesti jagatavad. Sa saad jagada dashboard’e ja raporteid kolleegide ning partneritega, andes neile võimaluse reaalajas andmeid vaadata või muuta. Erinevate ligipääsuõiguste määramine muudab koostöö sujuvamaks ja turvalisemaks, võimaldades meeskonnal efektiivsemalt koostööd teha. Näiteks saab luua turundusosakonna vahel jagatud dashboard’i, kus on selge ülevaade reklaamikampaaniate kuludest, ROIst ja müügist reaalajas, mis võimaldab saada ülevaate kogu tiimi tulemustest.
Kokkuvõtteks: Looker Studio on turundajate jaoks väärtuslik tööriist, mis aitab andmeid paremini hallata, visualiseerida ja aruandlust automatiseerida. See lihtsustab igapäevaseid tööprotsesse, pakkudes samal ajal terviklikku ülevaadet kõigist turunduskanalitest. Looker Studio paindlikkus ja kasutajasõbralikkus muudavad selle turundajate jaoks oluliseks tööriistaks, mis aitab teha andmepõhiseid otsuseid ja parandada tulemusi.
Kui soovid õppida, kuidas Looker Studios automatiseeritud dashboard’e luua, tule Looker Studio koolitusele.
Koolitusel saad ülevaate dashboard’ide võimalustest ning koos koolitajaga ehitatakse dashboard turundustegevuste ja veebilehe analüütika jälgimiseks. Rohkem infot koolituse kohta leiad SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele