• 17.10.24, 13:58

Helibränding – asi, millest ei saa enam vaikida

Muusika mõjutab inimesi sügaval tasandil ja väga kiiresti, sõnas muusikapsühholoog Dali Kask saates „Eetris on turundusuudised“ ning lisas, et sel on selged neuroloogilised põhjused.
Muusikapsühholoog Dali Kask
  • Muusikapsühholoog Dali Kask Foto: Erakogu
Dali Kase sõnul on muusika mõjude uurimisega tegeletud nii kaua, kui inimene eksisteerinud on. „Enne kõne tekkimist edastati signaale ka heliliselt. Seega on muusika ja helid kommunikatsioonivahendina inimestega kaasas käinud juba ammustest aegadest,“ selgitas Kask ning lisas, et muusika ja soov end muusikas väljendada on inimesele midagi väga loomuomast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele