• 17.10.24, 13:58

Helibränding – asi, millest ei saa enam vaikida

Muusika mõjutab inimesi sügaval tasandil ja väga kiiresti, sõnas muusikapsühholoog Dali Kask saates „Eetris on turundusuudised“ ning lisas, et sel on selged neuroloogilised põhjused.
Muusikapsühholoog Dali Kask
  • Muusikapsühholoog Dali Kask Foto: Erakogu
Dali Kase sõnul on muusika mõjude uurimisega tegeletud nii kaua, kui inimene eksisteerinud on. „Enne kõne tekkimist edastati signaale ka heliliselt. Seega on muusika ja helid kommunikatsioonivahendina inimestega kaasas käinud juba ammustest aegadest,“ selgitas Kask ning lisas, et muusika ja soov end muusikas väljendada on inimesele midagi väga loomuomast.

Seotud lood

Uudised
  • 19.11.24, 14:46
Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Uudised
  • 16.12.24, 11:08
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate
TÄHTAEG 03.03.2025
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Uudised
  • 18.12.24, 10:26
Aasta Turundustegu 2024 žürii toob kokku turunduse tipud
Selgunud on ka viimane žüriiliige
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2024 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 28. veebruar 2025.
Uudised
  • 29.01.25, 11:36
Millised olid 2024. aasta meeldejäävaimad turundusteod? 5. osa
Artiklisarja viimases osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest üritusturundusagentuuri Amazing Productions juht Priit Mikk ja Stebby turundusjuht Kristiina Tamm.
Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele