Vaidlusi tekitanud reklaamiseaduse muutmine pandi pausile
„Lükkame inimesed tegelema selle teemaga, mis on kõige akuutsemad ja kiiremad,“ põhjendas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav reklaamiseaduse muutmise plaani edasilükkamist.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav Foto: Kairit Leibold/ERR
Kui valitsus 2023. aastal kokku tuli, sai koalitsioonileppesse kirja punkt keelata kiirlaenude, veebiennustusmängude ja hasartmängude reklaamid. Muudatust ette valmistades käis majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) kevadel välha alkoholi ja erakliinikuid puudutavatele reklaamipiirangute leevendamise plaani. Nüüd on reklaamiseaduse muutmine pausile pandud.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.