• ST
  • 05.11.15, 09:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Online-messide tulek loob võimsa turunduskanali

Messiäri muutub kogu maailmas üha interaktiivsemaks, kaasates erinevaid online-kanaleid. Reklaami- ning turundusteenuseid pakkuva ettevõtete grupi Public TV (reklaamikanal ühistranspordis), turundusagentuur Blumm ja müügiedendust pakkuva 1Market uus ärisuund on samuti keskendunud internetile. Nii sündis OnlineExpo, mis hakkab järgmisest aastast läbi viima messe otse internetis.
OnlineExpo ametlik avamine 27.11.15 Radisson Blue hotellis. Pildil OnlineExpo juhatuse liige Margus Tamm ja rahvusvahelise osakonna juht Polina Goldshtein.
  • OnlineExpo ametlik avamine 27.11.15 Radisson Blue hotellis. Pildil OnlineExpo juhatuse liige Margus Tamm ja rahvusvahelise osakonna juht Polina Goldshtein.
„Kõikide messide ning näituste peamine eesmärk on kommunikatsioon ja kommunikatsiooni kaudu uute klientide, investorite, müügikanalite ning partnerite leidmine. Meiegi peamine eesmärk on luua sõltumatu sidekanal valdkonna ettevõtete ja partnerite vahel ning tagada edukas areng näituste sektoris,“ selgitab OnlineExpo idee eestvedaja Margus Tamm, lisades, et OnlineExpo teeb tihedat koostööd kogenud messikorraldajatega. Tänase seisuga on OnlineExpo alustanud tegevust lisaks Eestile veel Lätis, Leedus, Tšehhis, Rootsis, Soomes ja Venemaal ning võtnud sihiks aidata kohalikel tuntud kaubamärkidel tõusta rahvusvahelisele tasemele.
Viimaste aastatega on märgatavalt muutunud kohalike ettevõtete eesmärgid: kui varem oldi orienteeritud kohalikule tarbijale, siis täna vaadatakse üha enam välisturgude poole. Kuna internet on muutunud meie igapäevaosaks, on online-messid mugav võimalus nooremate külastajate jaoks, kellel on harjumus otsida kaupu ja teenuseid internetist.
Samal ajal ei paku online-messid tavamessidele konkurentsi, vaid lisavõimalusi. Maailmas on messinduse tendents liikumas hübriidmesside suunas, kus uuenduslikud online- ja traditsioonilised offline messid muutuvad üheks tervikuks ning toetavad ja täiendavad teineteist. „Paljudele inimestele meeldib tooteid uurida ja katsuda, saada paberile trükitud materjale ning kuulata kohapea teiste inimeste tagasisidet. Mõlemale suunale on oma klient,“ on Tamm veendunud.
OnlineExpo messikeskkond toob klientideni tavamessidele omased traditsioonilised elemendid ning lisab juurde ainult internetikeskkonnale omaseid nüansse, mis on üles ehitatud eelkõige eksponendi ja klientide ning partnerite vahelisele kommunikatsioonile. Iga ostuotsuse tegemiseks on vaja aina rohkem ja rohkem taustainfot ning usaldusväärset suhtlemist, samuti muutuvad aina tähtsamaks kogemuste vahetamine ja isiklike kontaktidega lävimine nii online- kui ka offline-kanaleid kaudu.
OnlineExpo keskkond on mugavaim viis kontaktide loomiseks ja toodete tutvustamiseks sinu juurde ise tee leidnud kliendile. Veebikeskkond annab ettevõttele unikaalse võimaluse samaaegselt viia ellu turunduseesmärke ning tegeleda ka toodete müügi ja mainekujundusega. Online-messil saab kõiki tegevusi korraga teha mitmes riigis ja oma kontorist lahkumata ja toolilt tõusmata.
„Esimesed oma näitused valisime teadlikult teisele ajale kui offline-näitused, et anda klientidele ja eksponentidele aega harjumiseks ning hilisemalt juba teha koostööd offline-näituste korraldajatega suuremas mahus,“ sõnab Tamm, lisades, et internetimessid ei ole maailmas mingi uus nähtus, kuid OnlineExpo lähenemine neile on selgelt eristuv. Lisaks saavad korraldajad toetuda isiklikule kogemusele, sest juba aastatel 2008-2009 korraldasid nad Eestis esimesi sellelaadseid katsetusi.
OnlineExpo põhiidee seisneb tavalise messi detailide viimises interntikeskkonda alates aktiivsest suhtlemisest külastajate ja eksponentide vahel ning lõpetades lepingute sõlmimise, näidistega tutvumise, seminarides osalemisega jne. Kuigi formaat on veel võõras nii külastajatele kui ka osalejatele, kasutati OnlineExpo platvormi loomisel paljusid tuttavaid lahendusi. Eksponentide jaoks on korraldajad pannud kokku üksikasjalikud infomaterjalid, kust saab täpset infot, mida tuleb enne messi ette valmistada, kuidas muutuda märgatavamaks ja jääda messil silma, mida teha pärast messi lõppu ning kuidas kasutada portaali kõiki tehnilisi võimalusi.
Esimene internetimess toimub juba 2016. aasta kevadel, kokku on järgmisel aastal plaanis korraldada neli messi.
OnlineExpo messigraafik 2016:
07.-11.03.2016 – Reisimess TravelExpo 201604.- 08.04.2016 – Hankemess 201603.-07.10.2016 – Kodumess 201607.-11.11.2016 – Kinnisvara ja äriprojektid 2016
www.onlineexpo.com 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele