• ST
  • 28.08.18, 19:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Initiative’i suvine eksperiment – vali endale vahelduseks uus kontor

Initiative kutsus nii kliendid kui meediapartnerid oma töökohtadega suvekuudeks oma uude kontorisse.
Koos on lihtsam, otsused kiiremad ja minek mõnusam
  • Koos on lihtsam, otsused kiiremad ja minek mõnusam
Idee autor Initiative’i strateeg ja brändijuht Kätrin Maidla sõnul inspireeris teda uus keskkond ise, mida täiendavad hästi ka ettevõtte väärtused: "Meil on suur ja meie meelest väga laheda iseloomuga uus kontor, mille võlusid me jagada tahame. Meie eesmärk ei ole oma tööd müstifitseerida ja seda kinniste uste taga teha. Vastupidi, oleme avatud ja avameelne agentuur. Mis oleks parem viis seda praktikas näidata, kui teha tööd ja otsuseid ühises kontoris. Lisaks on suvi nii või naa liikumise ja suhtlemise aeg. Miks mitte liikuda vahelduseks ka töökohaga."
Võimalusest haarasid kinni mitmed kliendid ja koostööpartnerid. Näiteks Sketcehrs’i turundujuht Kristi Reiland ja River Island’i turrndusjuht Marilii Tammsaar arvavad, et Initiative’i kontor võtab vastu sind kui uhkesse klubisse, mille salajast asukohta teavad vaid vähesed: “Initiative’i kontor on kaval... teavad hästi, kuidas lennukaid ideid püüda - kiikudes loomulikult! Lauad meil bronnitud juba järgmiseks külastuseks! Hmm... no ja see imemaitsev kohv! Aitäh!”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele