CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix: võidu tõi mastaapne avaliku- ja erasektori põimumine
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“ läks riigile maksma kõigest 1900 eurot. Projektijuht Mikk-Alvar Olle sõnul oli kampaania ROI aga ca 10 000%.
Kaitseministeeriumühes kaitseministriga vastutavad Eesti Vabariigi riigikaitse korraldamise eest. Ministeerium teeb ettepanekuid riigikaitsepoliitika kavandamiseks, viib kavandatut ellu ja korraldab riigikaitset.
Tänasel Passwordi konverentsi esimesel päeval kuulutas auväärne žürii välja Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix’d nii äri- kui avaliku sektori kategoorias. Lisaks selgus Aasta Turundustiim 2024 tiitli saaja.
Eile pälvis Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix avaliku sektori kategoorias Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“, mille eestvedajad hindavad enim partnerite vastutulelikkust.
Kaitseministeeriumi kaitsetahte arendamise osakonnale koos partneritega erasektorist anti pidulikult üle Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) aastaauhind mullu tervet ühiskonda kõnetavat ning mõjutavalt ellu viidud algatuste eest Eesti ühiskonnas kaitsetahte suurendamiseks.
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) poolt juba 15. korda välja antava aastaauhinna pälvis tänavu Kaitseministeeriumi kaitsetahte arendamise osakond koos partneritega erasektorist.
Eesti juhtiv turunduskonverents Password toimub sel aastal juba 26. korda ning sel puhul usutles Bestmarketing.ee juht Maarit Eerme meeleolukas raadiosaates „Password Make Marketing Fun again“ konverentsi üht loojat ja B2B turunduseksperti Hando Sinisalu.