Alates 1. juulist käivitas Eesti Post uue reklaamiteenuse pilootprojekti, mille käigus pakutakse ettevõtetele reklaampindu Eesti Posti ja Omniva sõidukitel.
Sarnaselt Tallinna linnaliini bussidele on ettevõtetel nüüd võimalik osta reklaampindu Eesti Posti väikekaubikute tagaustel, et oma toodet või teenust turundada. Suureks eeliseks ühistranspordi ja muu välireklaami ees on reklaamimaksu puudumine, mis muudab uue teenuse võrreldes teiste lahendustega oluliselt kuluefektiivsemaks. Kokku pakutakse 90 erinevat reklaampinda sõidukitel, mis liiguvad Tallinnas ja Tartus ning nende linnade lähiümbruses. Sõidukid on liikvel tööpäevadel nii suurematel kui väiksematel teedel, kuhu bussid tavaliselt ei satu.
Uue teenuse
hinnakirja ja
tingimustega on võimalik tutvuda Omniva kodulehel.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.