Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kliendid läksid tööle agentuuri ehk Triin Lõoke ja Agu Uudelepp reklaamiagentuuris Spring Advertising
Reklaamiagentuuris Spring alustasid sel kevadel tööd Triin Lõoke ja Agu Uudelepp. Triin Lõoke töötas viimased kolm aastat Altia Eesti tootegrupi juhi ning HoReCa müügijuhina, Agu Uudelepp oli ligi viis aastat Rahvaliidu teabejuht ja enne seda Eesti Raadio parlamendikorrespondent. Lisaks on ta üheksandat aastat Tallinna Tehnikaülikooli väljendusõpetuse ja avalikkussuhete õppejõud.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.