OÜ Nagi käivitas 21. augustil internetis uue Eesti sotsiaalse võrgustiku Keskus, mille eesmärgiks on pakkuda siinsel turul uudset suhtlusvõimalust oma sõprade ja tuttavatega. Keskus põhineb Eesti suurimate fotosaitide Fotoalbum ja Nagi ning videosaidi Toru ligi 100 tuhande registreeritud kasutaja profiilidel ja sõprade-tuttavate nimekirjadel. Keskuses saab jälgida oma tuttavate igapäevaseid uudiseid, anda teada enda tegemistest ning võtta osa temaatilistest suhtlusgruppidest.
"Tundsime oma kasutajate vajadusi hinnates, et Eesti kasutaja vajab ühte avatud, omakeelset ning eelkõige täiskasvanud kasutajatele suunatud suhtlusvõrgustikku," kommenteeris Nagi kaasasutaja Jüri Kaljundi. "Keskus on mõeldud eelkõige oma tänaste olemasolevate sõprade ja tuttavatega suhtlemiseks ning nende igapäevaste tegemiste jälgimiseks. Internet ei asenda reaalses elus sõprade ja tuttavatega suhtlust, küll võimaldab see tänases kiires maailmas olla kontaktis ka nendega, keda näost näkku harvem kohtame. Selleks võimaluseks ongi Keskus."
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.