• 13.04.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meresuu Spa äratab Narva-Jõesuu taas ellu

Eesti Turismifirmade Liit (ETFL) valis tänavusel turismimessil Eesti aasta turismiobjektiks eelmisel suvel Narva-Jõesuus avatud Meresuu Spa & Hotel’i.
ETFL tegevdirektor Kersti Konti sõnul oli Meresuu võit aasta turismiobjektina 2009. aasta turismimessil ülivõimas, kuigi liidu liikmete poolt oli tiitlile konkureerima esitatud rohkesti mullu valminud ja praeguseks juba tuntuks saanud turismiobjekte – Tallinna Lennujaama laiendus, Aqva Spa Rakveres, Dorpati konverentsikeskus Tartus, Viljandi pärimusmuusika ait, Meistrite hoov Tallinnas ja Vihula mõisakompleks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele