• 03.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lego: lapsed peaks vähem telekat vaatama!

Taani mänguklotside tootja Lego tuli välja reklaamikampaaniaga, mis viidates televisioonis vohavatele vägivalla- ja seksistseenidele kannab sõnumit: "Lapsed peaks vähem telekat vaatama!" ning pakub lastele alternatiivset meelelahutust Lego klotside näol. Välireklaamides on vägivalla- ja seksistseenid Lego klotsidega ära retušeeritud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele