Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Egle Haidak liitus Aegis Media kollektiiviga
Jaanuaris 2010 liitus Aegis Media kollektiiviga Egle Haidak, kelle ülesandeks on digitaalmeedia strateegiate koostamine ja online tegevuste juhtimine. Aegis Media koosseisu kuuluvad Eestis meediaagentuurid Mediapool Vizeum ja Carat Eesti.
Egle oli 12 aastat Ajakirjade Kirjastuse reklaamidirektor. Alates 2008. aastast on ta Timeout Solutionsis löönud kaasa uute veebiprojektide kirjutamisel ja arendamisel. Egle on õppinud majandust ja reklaami, lõpusirgel on magistriõpe Tallinna Ülikoolis eesti keele erialal.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.