• 04.02.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Egle Haidak liitus Aegis Media kollektiiviga

Jaanuaris 2010 liitus Aegis Media kollektiiviga Egle Haidak, kelle ülesandeks on digitaalmeedia strateegiate koostamine ja online tegevuste juhtimine. Aegis Media koosseisu kuuluvad Eestis meediaagentuurid Mediapool Vizeum ja Carat Eesti.
Egle oli 12 aastat Ajakirjade Kirjastuse reklaamidirektor. Alates 2008. aastast on ta Timeout Solutionsis löönud kaasa uute veebiprojektide kirjutamisel ja arendamisel. Egle on õppinud majandust ja reklaami, lõpusirgel on magistriõpe Tallinna Ülikoolis eesti keele erialal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele