Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Peterburi kuulutas välja suurimad reklaamiapsud
Peterburi reklaaminõukoda valis Antireklaam-2010 konkursi raames välja suurimad reklaamiapsud, vahendas portaal AdMe.ru, mis on seadnud omale eesmärgiks tõsta reklaami kvaliteeti.
(vene k - löök munade pihta, aga ka löök munadesse). Maja seinale kinnitatud plakat kujutas kanamuna ja sloganile oli lisatud teave hinna kohta "Ainult 21.90 eest".
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.