on töötanud viis aastat Eesti ühes edukaimas suhtekorraldusbüroos Corpore, mille partnerite hulka kuuluvad lisaks temale ka Dainis Hirv ja Meelis Kubits, kes 1995. aastal Corporele aluse pani. Kommunikatsioonimaailma jõudis Allar Tankler 2002-2003 erakonnale Res Publica valimiskampaaniaid tehes ja hiljem toonase peaministri Juhan Partsi nõunikuna töötades. ”Turundus- ja kommunikatsiooniinimestel on poliitikutelt rohkem õppida, kui vastupidi,” ütleb Allar. Varasemalt on Tartu Ülikoolis ajakirjanikuks õppinud Allar töötanud SL Õhtulehes, Delfis ja Postimehes. Hetkel on ta jätkamas kommunikatsioonijuhtimise magistriõpinguid Universita della Svizzerra Italianas.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.