• 19.12.10, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtekorralduse Auhind 2010

Eesti Suhtekorraldajate Liit kutsus era-, avaliku ja kolmanda sektori organisatsioone üles seadma oma viimase 12 kuu edukamaid projekte ja kampaaniaid. Parimaid esitleti ja võitjad kuulutati välja 18. – 19. märtsil Tallinnas toimuval aasta turundussündmusel PASSWORD 2010.

Seotud lood

Uudised
  • 18.02.10, 00:00
Konkursile Suhtekorralduse Auhind 2010 laekus 27 tööd
Konkursi “Suhtekorraduse Auhind 2010” tööd on loetud. Laekus 27 tööd, mida on rohkem kui kunagi varem konkursi ajaloos. Eelmisel aastal esitati näiteks 13 tööd. Töid võisid esitada kõik suhtekorraldusprojekti tellijad või teostajad.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele