Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meediategu 2010 konkursile esitati 24 tööd
Aasta Meediategu 2010 konkursile esitati 7 meediaagentuuri poolt 24 tööd. Uuendusena toimub hindamine seekord kahes voorus. Esimesse vooru esitavad võistlejad lühibriifii, teises voorus saavad nad oma töid žüriile pikemalt esitleda.
Žürii koosolek toimub reedel, 4. märtsil. Meediategu 2010 konkursi võitjad tehakse teatavaks reedel, 11. märtsil Password 2011 konverentsil.
Best Marketing jätkab 2007. aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldab tänavu koostöös Eesti Meediaagentuuride Liiduga (EMAL) konkursi Aasta Meediategu 2010.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.