Eesti suurim reisibüroo Estravel avas esmaspäeval 14. märtsil 2011 eestikeelse toega lennupiletite internetipoe SKY24.EE esialgse versiooni, mille sihtrühm on eelkõige soodsat hinda otsivad ja reisihimulised kliendid.
„Seni puudus Eesti turul ülesehituselt lihtne, hinnalt soodne, aga samas usaldusväärne ja kvaliteetne teenusepakkuja,“ ütles SKY24.EE ärijuht Matti Pruul. „SKY24.EE klient ei pea siis, kui lendudega on tekkinud probleeme, tegema kulukat kaugekõnet ja suhtlema võõras keeles, vaid saab vajadusel abi Eestist ja oma emakeeles,“ selgitas ta.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.