• 29.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

12. mail Tate'i turundusjuhi Marc Sandsi loeng kultuuritoodete turundamisest

Loov Eesti ja Briti Nõukogu kutsuvad: 12. mai 2011Tate Galleries turundusjuht Marc SandsLoeng kultuuritoodete turundamisest:"Gauguin: Maker of Myth”Neljapäeval, 12. mail toimub nii Tallinnas kui ka Viljandis avalik loeng kultuuritoodete ja -teenuste ning organisatsioonide nähtavaks tegemisest ning edukast turundamisest. Lektoriks on Marc Sands, endine Guardiani ning praegune Tate Galleries turundusjuht.
Sands jutustab kunstimaailma raputanud „Gauguin: Maker of Myth“ näituse korraldamisest Tate Gallery’s. Vapustavalt haarav lugu räägib, missuguste pingutustega loodi kõiki Gauguini tippteoseid koondanud näitus, mida on ka kutsutud kultuuri „tour de force’iks“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele