• 18.08.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erkki Saarniit: ''Peamine koht, kus Swedbank praegu oma kliendiga kohtub, on arvutiekraan''

on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise bakalaureuse- ja magistriõppe turunduse juhtimise suunal. Swedbankis on ta töötanud ligi 4 aastat. Oma praegust ametit Swedbankis on ta pidanud 2009. aasta algusest, enne seda töötas samas valdkonnas Swedbankis turundusspetsialistina. Enne Swedbanki oli Erkkil mitmeid projekte käsil, ta on olnud ettevõtja ja veebide arendaja. Lisaks tööle on ta EBSi Vilistlasfondi nõukogu liige.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele