on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise bakalaureuse- ja magistriõppe turunduse juhtimise suunal. Swedbankis on ta töötanud ligi 4 aastat. Oma praegust ametit Swedbankis on ta pidanud 2009. aasta algusest, enne seda töötas samas valdkonnas Swedbankis turundusspetsialistina. Enne Swedbanki oli Erkkil mitmeid projekte käsil, ta on olnud ettevõtja ja veebide arendaja. Lisaks tööle on ta EBSi Vilistlasfondi nõukogu liige.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.