Viimane aeg on tellida firmale jõulukaart. Efektiivne jõulukaart viitab firma tegevusalale ja jõuluajale, on dünaamiline ja odav. Loomulikult saadetakse seda meiliga, sest see on tasuta.
Kaardi võib tellida kas agentuurilt, kes tahab selle eest palju raha või mõnelt FIE-lt, kelle töö on odav, kuid kellelt häid ideid pole mõtet oodata. Kuna sa ei taha jõulukaardi peale kuigi palju kulutada, siis on mõttekas kaasata kaardi idee väljatöötamisse oma firma töötajad, kes selle eest raha ei küsi, ja seejärel lasta idee mõnel veebimehel soodsalt kodus teostada. Turundusjuhina võid sa korraldada firmasisese ideekonkursi, kuid arvesta, et ühtki arukat mõtet sulle ei laeku ning lõpuks pead sa nagunii ise härjal sarvist haarama.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.