Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Konkursi Aasta Meediategu 2011 tähtaeg on 21. veebruar!
Aasta Meediategu 2011 konkurssi korraldab Best Marketing koostöös Eesti Meediaagentuuride Liiduga. Konkursile tööde esitamise tähateg on 21. veebruar 2012.
Konkursi eesmärgiks on väärtustada meediaagentuuride rolli turunduskommunikatsiooni planeerimisel ja näidata parimaid selle valdkonna töid. Konkurss toimub juba neljandat korda, eelmistel aastatel on konkursile esitatud stabiilselt 24-26 tööd.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.