• 24.08.12, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma hakkas oma kodulehel tuhandete toodete kohta infot jagama

Esimese jaeketina Eestis hakkas Prisma Peremarket reklaamkataloogide asemel jagama tooteinfot oma kodulehel, kus näidatakse püsivalt pea 4000 toodet.
Muuhulgas hakkab kodulehel ilmuma regulaarselt ka suuremate jaekettide hinnavõrdlus, mida koostatakse kaupluste ostutšekkide põhjal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele