• 28.08.12, 13:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google näitab vaid 7 otsinguvastust – mis nüüd saab?

Google otsingumootori loogika on taas muutumas: senise 10 otsinguvastuse asemel kuvatakse järjest enam tulemusi vaid 7 vastuse kaupa. See tähendab, et süsteemne SEO-ga tegelemine muutub veebinähtavuse seisukohast lausa kriitiliselt tähtsaks. Nõu annab ADM Interactive'i strateeg Kris Keerov.
Esialgu tundub otsingutulemuste vähendamine puudutavat vaid selliseid otsinguid, mille vastuste seas on vähemalt üks tulemustest esindatud koos lisaviidetega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele