• 17.10.12, 15:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parim turundusalane magistritöö 2012

Marju Teras Tallinna Tehnikaülikoolist pälvis Marketingi Instituudilt parima turundusalase magistritöö 2012 tiitli töö eest „Strateegiliste liitude roll turundusvõimekuse arendamisel Hilton Worldwide näitel“.
Ligi 200 000 hotelli maailmas, 17,5 miljonit hotellituba... Kõik me külastame aeg-ajalt hotelle – kas siinsamas Eestis või kaugemal piiri taga. Kus aga ööbida – see küsimus on meil kõigil peas reisiplaane tegema hakates. Paljud meist eelistavad maailma suurimaid ja tuntumaid rahvusvahelisi hotellikette, mis pakuvad standardset kvaliteeti ja teenuseid. Teised jälle iseseisvad väikseid butiikhotelle, mis võluvad meid oma väiksuse ja privaatsusega. Mis aga toimub hotelliäri turunduse ja müügi köögipoolel? Kuidas on hotelliketi turundusvõimekus arenenud aastate jooksul ning mis roll on strateegilistel liitudel turundusvõimekuse arendamisel? Seda kõike saate lugeda Marju Terase poolt kirjutatud magistritööst Hilton Worldwide hotelliketi näitel, mis valiti Marketingi Instituudi poolt parimaks turundusalaseks magistritööks 2012 aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele