Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kriisi korral ei oska Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat hästi kasutada
Kas Eesti ettevõtted oskavad sotsiaalmeedia võimalusi ära kasutada? Arvamust avaldavad Allar Tankler (Corpore), Inge Rumessen (H&K), Aive Hiiepuu (LH Concept), Heikki Sal-Saller (In Nomine) ja Pille Eikner (Ogilvy PR).
Kas Eesti ettevõtted oskavad piisavalt hästi sotsiaalmeedia võimalusi ära kasutada? Best Marketing küsis viie suhtekorraldaja arvamust.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.