• 27.09.13, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebilehte planeerides kehastu sihtgrupiks. Aknafirmade näide.

Eesti üks kogenumaid veebi-professionaale Kaupo Kalda annab nõu, kuidas sihtgrupi vajadustele keskendudes luua oma ettevõttele veebilehe abil ekperdi kuvand, tekitada usaldust ning sealt edasi paremini müüa.
"Puutume alatasa kokku olukorraga, kus klient on oma teemas nii sees, et ei suuda enam sihtgrupiga adekvaatselt rääkida. Iga päev oma tööd tehes pead sa mingi hetk teatud asju elementaarseks. Me ise oleme sama ämbrit jala otsas logistanud ja rääkinud vahest liialt erialases žargoonis, aru saamata, et näiteks "responsive web" ei ole kõigile une pealt selge termin. Seda keerulisem ja olulisem on mõista, kuidas müüa oma toodet/teenust arusaadavalt "puhtale lehele"," kirjutab Kaupo Kalda OKIA blogis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele