• 22.04.25, 14:07

Akkadian muutuste keskel: hierarhiata sõnumibutiik, mis kasvab 20% aastas

Kuna Kadri Lainas liikus Akkadiani aktiivsest juhtimisest eemale samm sammult, siis ei ole agentuuri juhtimises hetkel vajadust ka märkimisväärseid ümberkorraldusi teha, kinnitab Akkadiani tegevjuhina jätkav Eneli Mikko.
Akkadiani tegevjuht Eneli Mikko
  • Akkadiani tegevjuht Eneli Mikko
2015. aastal asutatud kommunikatsiooniagentuur Akkadian on kevadele omaselt värskenduskuuri läbimas. Omanikeringist lahkusid Kadri Lainas (osalusega 40%) ja Gea Otsa (osalusega 10%) ning nüüd kuuluvad omanikeringi Eneli Mikko (osalusega 65%) ja Julia Piilmann (osalusega 35%).

Seotud lood

Uudised
  • 27.02.25, 06:15
KOGEMUSLUGU | Agentuuri juht võttis pool aastat puhkust ja maailm ei kukkunudki kokku
Heidame uues artiklite sarjas valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Seekord jagab enda kogemust sõnumiagentuuri Akkadian asutaja ning partner Kadri Lainas.
Uudised
  • 08.04.25, 14:11
Akkadian täiendas oma ridu strateegilise kommunikatsiooni tipptegijaga
Aastaid Äripäeva parimate kommunikatsiooniettevõtete esikolmikus püsinud Akkadiani meeskonnaga liitus kogenud ajakirjanik ja endine Riigikantselei strateegilise kommunikatsiooni nõunik Dmitri Pastuhhov.
TOP
  • 06.11.24, 13:11
Kommunikatsiooniagentuuride TOPi võitja: oleme keeruliste kriiside eesliinil
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
TOPi esiotsa galopeeris täisteenusagentuur, kus pakutakse tuge kogu kommunikatsioonispektris alates mainekujundusest kuni valitsussuhete ja kriisijuhtimiseni.
Uudised
  • 03.01.23, 11:45
Kuidas selgeid sõnumeid kommunikeerida?
Praegused pöördelised ajad vajavad selgeid sõnumeid. Sõnumiagentuuri Akkadian partner ja kommunikatsiooniekspert Kadri Lainas annab Äripäeva Akadeemia värskes koolituses selged suunised, kuidas keerulisi sõnumeid selgelt vormistada ja edastada.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele