• 22.04.25, 09:29

Selgus maailma efektiivseim turunduskampaania

Maailma autoriteetseima turundustõhusust hindava konkursi Global Best of the Best Effie Awards võitnud töö tõi esile ausa ja toore sõnumi kehakarvade teemal ning kõnetades uue põlvkonna noori naisi.
Selgus maailma efektiivseim turunduskampaania
  • Foto: Effie.org
2024. aasta kõige tõhusamaks turundustegevuseks valiti New Yorgis tegutseva agentuuri Mischief @ No Fixed Address loodud kampaania ilubrändile Evolution of Smooth (eos).

Seotud lood

Uudised
  • 31.03.25, 15:38
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix: võidu tõi mastaapne avaliku- ja erasektori põimumine
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“ läks riigile maksma kõigest 1900 eurot. Projektijuht Mikk-Alvar Olle sõnul oli kampaania ROI aga ca 10 000%.
Uudised
  • 01.04.25, 13:17
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix: spontaanne kampaaniaotsus viis kommiraha eest turunduse tulevärgini
Maxima brändijuht käis külas ka Äripäeva raadio hommikuprogrammis
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Maxima kampaania „...sest me käime Maximas!“ oli samaaegselt hoogne, odav, ühtne ja huumorikas.
Uudised
  • 08.04.25, 10:13
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 finalist: vaimse tervise ja brändisõnumi ühendamine viis müügiplaani ületamiseni
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu finaali jõudnud kampaania „Head aega ekraanid!“ mõjul vaatasid Tele2 kliendid Instagrami lühivideosid kokku 500 tuhat tundi vähem kui eelnevatel jõuludel, toob välja Tele2 Eesti B2C turunduse juht Ketlyn Toomsalu.
Uudised
  • 04.04.25, 09:38
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 finalist: teadlik otsus mitte karjuda murdis vaikuse
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 finaali jõudnud TÜ Kliinikumi Lastefondi kampaania „Las lämbub?“ ostis lastele eluaega ja tõi kaasa Eesti ravipoliitika muutuse.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele