• 23.04.25, 14:50

Meta ja Apple maksavad tarbijate eksitamise eest kõrget hinda

Kuna nii Apple kui Facebooki emafirma Meta on tarbijaid ja Euroopa Liitu ninapidi vedanud, siis otsustas Euroopa Komisjon neid vastavalt 500 ja 200 miljoni euroga trahvida.
Meta ja Apple maksavad tarbijate eksitamise eest kõrget hinda
  • Foto: Unsplash
Apple’i jaoks sai määravaks ettevõtte komme takistada nende operatsioonisüsteemidele rakendusi müüvatel arendajatel teha tarbijatele alternatiivseid pakkumisi väljaspool Apple’i rakenduste turuplatsi, kus arendajal tuleb Apple’ile kopsakat komisjonitasu maksta.

Seotud lood

Uudised
  • 26.02.25, 06:15
ELi AI-määrus saab loovisikutelt kriitikat
Kultuuriorganisatsioonid hoiatavad, et määruses sisalduv autoriõiguse erand seab ohtu justnimelt loovisikud.
Uudised
  • 21.04.25, 12:45
Digiturundus aprillis 2025: Google, Meta ja TikTok löövad kaardipaki sassi
Aprill on digiturunduses saabunud tormiliste murrangutena – agentuurid teevad kannapöördeid, brändid hindavad oma strateegiad ümber ja sisuloojad haistavad uusi võimalusi.
Uudised
  • 08.04.25, 14:45
Nutikam sisu, kõvem tulemus: kohtume sotsiaalmeedia konverentsil!
Pane end valmis sisse ahmima värskeid nippe, sest juba 28. mail leiab eriti loovas keskkonnas, Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskuses, aset sotsiaalmeedia konverents.
Uudised
  • 28.03.25, 06:30
Meta hõlbustab brändide ja sisuloojate koostööd
Uued ning uuendatud tööriistad aitavad brändidel ja sisuloojatel teineteist koostöödeks paremini leida.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele