• 23.10.13, 13:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus klientide profileerimise rakendus SmartADilt

SmartAD on töötanud välja uue rakenduse – „Look-alike“ profileerimine ehk klientide profileerimine nende digitaalse jalajälje põhjal. Praeguseks on rakendusega liitunud 12 ettevõtet. „Look-alike“ profiili põhjal läbiviidud kampaaniate tulemused on olnud üllatavalt positiivsed. Näiteks kasvas Studio Moderna’l ROI pea 2x. SmartAD pakub kõikidele sel aastal liitunutele järgmise aasta jooksul „Look-alike“ profileerimist tasuta! Loe edasi..
Turundajad on läbi aegade alustanud oma strateegiate ülesehitamist kahest küsimusest:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele